SCT

Az EA Sim City sorozatának új tagja

INFO:

Fejlesztés alatt!

Friss topikok

Keress SIM-eket!

Lépj le SIM!

Google

Ismerkedjünk!

2007.10.29. 11:35 - Da&Da

    Első lépés a terepválasztás: sivatag, tundra, füves, trópusi...stb. Nincs terraform, azaz terepmódosítás. Viszont saját terepet importálhatsz magasság szerinti szürkeárnyalatos kép fomájában. Az SC4 féle régió megszünt.

    Szokásos kezdés: út, villany, zónák...ÁLLJ! Nincsenek zónák! Se lakó, se kereskedelmi, se ipar. A házakat csak úgy le kell "pottyantani" Nincs klassz épülős animáció! Kockajáték, ház alakú kockákkal. Terepasztalépítés. A házakat nem kell összekötni villanyvezetékkel. Az erőmű leplaccsantása után, amíg bírja szusszal kap mindenki delejt. Amikor épületet választasz, van egy épület stílus szűrő: összes épület, szemlélődő, romantikus (európai), ipari, tréfa város, tőkés, normál (amcsi), kisváros, cyberpunk(jövő) és tekintély elvű. Ennek segítségével hatásosan lehet koncentrálni egy adott stílusú város megépítésére.
    Amire most figyelni kell, az az energiák! A Társadalmi Energia. Ezek : termelékenység, bőség, kreativitás, spiritualitás, engedelmesség és ismeret. A megfelelő erősítésével vagy gyengítésével tudod a megfelelő irányba tolni a fejlődés irányát a városban. Nem kell figyelni arra, milyen épületfajtát (RCI) kívánnak az emberek. Szabad építkezés van.
    Az alapelvek maradtak, csak a kivitelezés változott: Simeknek kell lakás (akár lakókocsi park is lehet), munkahely a termelékenységhez, kikapcsolódási lehetőség lazítani és boldoggá válni.
    Az egyes épületekre kattintva meg tudod nézni az adott hely információs kártyáját. Például a kocsmára ezt írja: "Egy erkölcstelen, egészségtelen hely, ahol Simek találkoznak, isznak egyet , aztán  csúzdázás valmelyik medencébe." (?) Magyarul jól eláztatják magukat kívül, belül. A termelékenységet 4, a boldogságot 5 egységgel növeli az egyéb negatív következmények mellett. Növeli a bűnözésre való hajlamot 3%-al. A betörővé válás esélye 25%, huligáné 5%, polgárőré(?) 2%, gyújtogatóé 1%, s hogy zsebtolvajjá váljunk, annak 67 %-al nő az esélye. Ha egy Sim betér egy ilyen poharazóba, 3% esélye van arra, hogy a fentiek megtörténjenek vele. Ezeket biztos valami amerikai statisztika alapján készítették :)  Azok a Simek, akik gyakrabban vannak itt hamarabb lesznek bűncselekmény áldozatává, vagy elkövetőjévé. Lehet fokozni a biztonságot az engedelmesség növelésével, vagyis rendőrséget kell a közelbe építeni. Ha sikerül a termelékenységgel ismét nem lesz probléma.
    Az elérhetővé vált épületek száma az energiáid növekedésével arányosan nő. Az eléjén még nem áll minden rendelkezésre, de ahogy egyre jobban teljesítesz, egyre házból válogathatsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://simcity.blog.hu/api/trackback/id/tr94211683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása